återbesök imorgon


Me by me.

Imorgon ska jag på återbesök hos läkare angående mina finnar. Som ni vet så besökte jag ju läkare för åtta veckor sedan för att få hjälp med mina finn-problem. Beskedet jag fick var att gå utan smink i åtta veckor. Nu när jag gjort det så ska jag uppsöka läkare igen. Problemen har blivit mycket bättre! Men mina problem finns kvar och jag vill veta om det finns mer hjälp att få. Så jag hoppas på det bästa imorgon! 

Läs mitt inlägg om mina finn-problem, om hur det har påverkat mitt liv och hur dessa åtta veckor vart för mig HÄR.


Nu ska jag försöka kurera min förkylning med film, och sömn om en stund. Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0