min sommar 2014

I en kurs jag läser nu som heter Digitalt Skapande så fick vi en uppgift att göra en uppgift som visar något av målen i vår kurs. den punkten jag valde var: Skapande och gestaltande processer från idé till färdig produktion.
Så jag tänkte lägga upp lite bilder fråm min sommar, skriva när dom är tagna, vad jag gjorde osv.
 
Dessa två första bilder är från tidigt i sommras då jag och min familj åkte till Skåne på semester i några dagar. En väldigt fin resa! Vi bodde precis vid havet i ett väldigt mysigt vandrarhem (första bilden) som låg precis utanför Kivik. Och varje dag åkte vi ut för att se oss omkring. Och jag kan ju inget att säga än, Skåne är väldigt fint!!
Första bilden är på vandrarhemmet, andra bilden är på mig och min lillebror, sista bilden är ett fält med vallmo blommor, som man ser överallt i skåne!
 
Senare i sommaren så jobbade jag väldigt mycket, 6 dagar i veckan! Men på helgerna så hade jag ändå tid att åka och göra roliga saker. Var mycket i Grebbestad med vänner jag inte har tid att träffa så mycket övriga tiden på året. Där har jkag haft jätte kul nu i sommar!
Jag har tyvärr inte så många bilder men här är två iallafall! Första är från Grebbestads Carneval som är rätt så känd. Då var jag med massor av vänner hela dagen! 
Andra bilden är från när min kompis Kerstin fyllde 18 och jag var där och firade henne.
 
Till sist, närmare bestämt sista helgen på sommarlovet så var det den årliga Bullingrutten i Bullaren. Då cyklar men 3 mil runt i Bullaren, har kul hela dagen! Många klär även ut sig vilket är väldigt kul! iår så cyklade jag med 8 andra tjejer och vi klädde ut oss till coowboys. Det var riktigt kul! Verkligen årets höjdpunkt. 
Första bilden är på oss tjejer precis innan vi ska cykla bort och ställa oss i kön, alla är så peppade och glada inför dagen! 
Amdra bilden är på ett gäng som hade byggt en jätte stor cykel (nio cyklar sammanlagt tror jag) Med temat afterski. Bugget hade kostat runt 20 000 har jag hört men herrehud vad duktiga dom är!! Tillomed skummmaskin hade dom och alla var klädda i vinterkläder. 
 
 
 
Jag har haft en himla bra sommar! Trots att jag jobbat väldigt mycket så har jag ändå haft några otroligt roliga dagar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0