Världens sämsta morgon någonsin!



Sitter hemma i soffan med tacos, för det är jag värld denna måndag! Måndagar suger, det vet alla. Men min, var den sämsta någonsin idag..
Vi hade nationella prov i engelska idag, läs och hörflrståelse. Och ja det gick rent sagt åt pipan. Jag tror inte jag svarade säkert på en enda fråga på läsförståelsen (som var först). Satt med världens panik och en tickande klocka. Och sen, en halvtimme efter så var det bara att gå tillbaka för att göra hörförståelsen. Jag hatar verkligen nationella prov, och idag kunde det inte gått värre än vad det gjorde. För det gick inte alls. Och det värsta av allt är ju att jag nu vet att jag har F i engelska. För jag är 100% säker på att jag inte klarade iallafall läsförståelsen. Bra jobbat Fanny. Ännu ett år, icke godkänd i engelska som slutbetyg. 

Världens. Sämsta. Måndag. Någonsin.
 
Förlåt för dystert inlägg. Ville bara skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fortfarande ett år på dig! Ge inte upp, du kommer att klara det :))

2014-05-12 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0