fina teaterfolk ♥

 
Hade precis den allra sista teater lektionen med detta fantastiska gäng, såå sjukt sorgligt :( Haft teater med dessa fina människor i ett år och nu är det bara slut? Hoppas verkligen jag får träffa alla igen! (några går ju på min skola så dom kommer jag ju se men) ÅH jätte sorgligt! 
MEN, vi hade ju fåran teater uppvisning igår, den teateruppsättningen där jag är med på scen. Jag var skit nervös och det var alla andra också men guuud va bra det gick! Jag är typ chokad asså! Så hiiimla stolt över alla, och över mig själv också för att jag faktiskt klarade detta mycket bättre än vad jag trodde!! Så underbart :) 
 
Nej nu måste jag sluta här, har lite att göra för åker till liseberg med lite folk om typ två timmar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0