teaterdag

bild av mig
 

godkväll från sängen, kom hem för en stund sen och har nu bäddat ner mig med en bra serie!
Spenderat typ halva dagen i teatersalen på skolan för gengret och premiär. Om ni inte visste så går jag teater på individuella valet och vi har som uppgift just nu att framställa en teater föreställning. Bye bye baby heter den och vi spelar upp den i två grupper så att alla får en bra roll :) Idag var det premiären (och den enda föreställningen för allmänheten) för den första gruppen. Jag var inte med på scen idag utan hade hand om allt ljus, men jag lovar, det är lika svårt att få allting rätt där som på scen! Det gick förvånansvärt bra iallafall! Så frutansvärt stolt över alla ♥ Vi har knappt haft tid att öva så inte ens idag satt manus för alla på scen, men gud vad bra dom klarade det ändå!! 
Om två veckor är det min tur att stå i rampljuset och kunna alla mina repliker, herregud!! Får öva, öva, öva!!
 
Nej nu ska jag kolla vidare på min serie här, vill ni se en bra serie? Kolla på Hart of Dixie, bara kollat 5 avsnitt men den verkar sjukt bra! 

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0