old levi's

 
Igår åkte mamma iväg för att hämta endal kläder hos en som hon känner. Hon mamma åkte till har en son i 40 års åldern som ville kasta alla hans gamla jeans men tänkte om dom kanske passade oss barn här hemma.
Iallafall! Sen när mamma kommer hem så är det en helt proppad påse full med gamla jeans! Alla var märkes jeans och dom flesta var Levi's, så jag gick ju bananas haha!! Nästan alla var för små i midjan men jag hittade två par som passade perfekt! Så dessa på bilden behåller jag för mig själv, behäller dom även långa! Sen var det ett par till som jag klippt av till shorts nu.
 
Asså så jääkla snyggt!? Vi har vart i exstas hela dan över alla dessa snygga jeans, tur vi fick tag på dom så att inte den förra ägaren bara skulle kasta bort såhär snygga och moderna jeans haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0