några timmars jobb

Tänkte egentligen ta ett stort inlägg om Berlinmuren men hittar inte minneskortet så ni får denna bilden sålänge :) Även den från Berlin, inne i det judiska monumentet. 
 

Kom hem från Loftet för en stund sen, fick bli en jobb-söndag :) Men det har jag inget ont av. Det är ju bara 4 timmar :) 
Annars har väll helgen vart ok. Kom nästan utanför huset igår kväll, men bara nästan... Blev inställt så jag fick gå tillbaka till att sova. Men jaja.
Åker in till stan om några timmar och imorgon är det första som väntar mig nationella prov i engelska, FUCK! Åh vad jag hatar nationella prov... Egentligen så kvittar det ju vad man gjort under året för får man F på en enda del i nationella, så får man ju F i hela kursen? Hatar detta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0