grill-välkomnande

 
Kom hem för några timmar sen och blev välkomnad med grillning, så gott! Första grillningen för iår och det var precis så gott som ja hade hoppats på :)
Hade en så jäkla bra dag på Liseberg igår! Drog med mina kill-kompisar från skolan och Saga, vi hade en så värld dag! Vi hade fixat express-pass så vi fick gå förbli kön, det var ju riktigt värt på Helix när det var 1-2 timmas kö!! Och Helix var det bästa jag åkt tror jag, rekomenderar verkligen! Såå underbar var den!
Sen fick vi ju se Den Svenska Björnstammen live på stora scenen också. Dom var jätte bra! Synd bara att jag helt missat deras nya platta :/ men dom spelade några från förra plattan också så jag var glad ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0