gatornas konst

 
Bjuder på ett gäng bilder av graffiti från Berlin! I många och stora delar av Berlin är det graffiti överallt, gatorna långa. Kollar man nog kan man se många så häftiga figurer överallt (detta är bara ett LITET urval). Jag tycker det är så snyggt och häftigt! Jag älskar just konst som graffiti, den är ju direkt från folket, mitt i verkligheten.
 
Tillbaka till nutiden och verkligheten här: Det är onsdag och jag mår skit, typ, haha... Nejdå men grejen är väll att jag börjar bli sjuk, uggen, snuvid och hostar. Kom ju så lägligt liksom när man har teater imorgon kväll plus ett naturprov imorgon som pluggandet inte gått allt för bra med... Vill helst mysa ner mig under täcket och sova men får nog ta tag i den här naturboken nu om jag ens ska få godkänt på provet. Största tanken i mitt huvud just nu är: SOMMARLOV SNART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0