en vecka senare

Hela stora gruppen innan vi skulle åka hem.
Judiska monumentet i solnedgången första kvällen.
Inne i riksdagshuset, så coolt! Mer bilder på det kommer.
En av de kändaste graffiti målningarna i Berlin, kan lägga upp ett helt inlägg med graffiti!
Det sovjetiska minnesmärket
En av kvällarna stötte vi på dessa killar i en park, as trevliga! Spelade uno i timmar och fick nya friends ;)
Den nästsista dagen på statsimuseet, lyssnade på en jätte lång föreläsning i ett rum med knappt någon luft. Som tur var fanns coola!
 
Ber så hemkt mycket om ursäkt för att jag inte updaterat ett dugg på mer än en vecka! Sen jag kom hem i torsdags har jag vart helt död typ, plus att min bror hade konfirmation i lördag och träffade vänner på natten och sånt. Annars har jag bara sovit sen jag kom hem. Men nu, nu jäklar ska vi få uppdateringen igen!

Resan var toppen! Hade verkligen jätte kul och fick se så himla mycket. Berlin är en så himla fin stad, det enda dåliga med resan var väll bara skoskav, kramp i ben och fötter efter allt vad vi gick och en del vätskebrist i den strålande solen och värmen som var där. Tur med vädret hade vi ju verkligen!! 20-25 grader och strålande sol varje dag, det ska man ju inte klaga på hur som helst.
 
Ovan är några utvalada bilder, tänkte göra fler inlägg med fler bilder. Tänkte iallafall ett med tema graffiti och Berlin-muren! Sen kommer jag nog sticka in massa andra bilder med :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0