efter 17 timmars sömn blev det bättre, men inte bra

tumblr
 

Är det inte typiskt att man ska bli sjuk tre veckor och massa arbeten innan skolavslutningen!? 
Fick typ en förkylnings-explotion igår eller något. Vaknade på morgonen, tät i näsan, ont i halsen och ett dunkade huvud. Men som tur var så försvann det nästan helt när jag kom till skolan. Dock började jag må väldigt mycket sämre vid 2-3 tiden så gick hem och kände mig jätte febrig verkligen så deckade i sängen och sov i 4 timmar, sen mådde jag halvt bra så gick och la mig igen vid halv 9 och sov 12 timmar till. SEN när jag vaknade i morse så mådde jag faktiskt bra igen! Tyvärr har jag fått tillbaka feberkänslorna nu igen när jag kom hem från skolan... Fan också!! Har veeerkligen inte tid med detta nu! 
Men ja, jag är ledig imorgon för jag har inge lektioner så får helt enkelt ägna dagen till att göra så lite som möjligt och försöka bli frisk! För kan ju verkligen inte vara sjuk på torsdag då det är teater uppvsining...
 
Hoppas inte ni har drabbats av sjuka ni med, för isåfall sörger (stavas det så!?) jag med er. 

Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0