dream henna

bilder från Tumblr
 

Ligger vaken och sömnlös, eller a klockan är väll inte så mycket men jag brukar sova vid den här tiden! Vart en lång dag så är skönt att bara ta det lugnt. Och mer lugnt kommer jag att få! Imorgon har jag bara en lektion vid ett och sen åker jag hem för att inte ådervända till uddevalla fören på söndag, såå skönt med lång helg! Dock måste jag plugga en massa men det finns med roliga saker på schemat också :) 
 
Har kollat runt på massor av henna tatueringar hela dagen, såå fint! Drömmen är väll att tatuera någon slags cirkelformad henna liknande tatuering mellan skuldebladen (liknande några av dom oven) Riktigt fint! Åh att man inte är 18 redan nu...Jaja, får nöja mig med att drömma tills vidare, men vem vet, om ett år kanske jag sitter här men en super fin tatuering på ryggen? *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0