två från helgen

Två bilder från helgen, min lördags frukost och den nyinköpta mopeden!
 

Hejsan hatade måndag.. Så sjuuukt trött idag! Inte fått sova ut riktigt inatt för har vaknat hela tiden :( Så vill helst bara hem och dö i soffan i några timmar! 
Helgen har vart helt ok, i lördags var vi på en tack fest på Bullaregården, var väll inte suuper kul men fick träffa en saknad Elin iallafall :D och se massa fulla gubbar och tanter haha.. Och igår så var jag hos Johan i några timmar innan jag åkte och hämtade min nya moped! Den jag har funkar inte och jag mååste ha en moped i sommar så jag kommer fram och tillbax från jobbet. Annars är det ju egentligen jävligt onödigt att köpa en ny moped när man fyller 18 i december.. Men så är det att fylla sent :(

Nu ber jag om en bra vecka, vilket det ser ut att bli! Ska på teater imorgon och på fredag vankas det tjejkväll :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0