toppen helg helt enkelt!

Lite bilder från igår, alla förutom en är från förfesten hos mig. 

Godmorgon söndag och bakis mående... Lisa sov här och åkte för en stund sen, men efter det har jag faktiskt hunnit med att städa hela lägenheten, känns riktigt skönt! Känner mig inte lika bakis längre heller :) 
Gårkvällen och natten var GRYM! Hade ju förfest här och det var så himla kul, riktigt kul när folk sköter sig och man faktiskt kan koncentrera sig på att ha kul och inte vara orolig för att saker går sönder och så. Alla som var här tvekade tillomed på att själva festen vi skulle till skulle bli roligare en förfesten, bra betyg! ;) 
Vi drog från mig vid nio och tog en buss som vi sedan fick gå från för att komma till festen. Men väl där så var det party, party, partyy :D Två killar som heter The Master Boys spelade och det var grymt! Dansade mig svettig i lycka! Massa roliga folk, bra musik och ja, toppen! 
Vi drog typ vid halv två till bussen och innan det hann en kille bli nerslagen... Var väll det ända dåliga på kvällen och det sög! Hatar bråk verkligen...! 

Ja jag hoppas eran helg har vart lika bra som min! Nu ska jag inte lämna soffan på hela dan ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0