gjort allt som är tråkigt

 
Ikväll har jag gjort allt som är tråkigt! Har tvättat i 4 timmar, vilket är så jobbigt när tvättstugen är i andra delan av huset :( Jag har även städat toaletten, damsugit hela lägenheten, vikt alla mina kläder och röjt överallt. Jag har tillomed bäddat sängen! Vilket var allra första gången i den sängen! Eftersom att den är uppe i taket och ingen kollar där ändå.. 
Men jag känner mig väldigt duktig :) 
Och nu ligger jag trött och hungrig framför datorn. Orkar inte äta nånting för då måste jag borsta tänderna igen.. Vilket ilandsproblem eller!? Har iallall förberätt en fin frukost till imorgon :) 

Nu ska jag kolla på nått avsnitt av Friends och sen sova, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0