dåligare dag

from my tumblr, ursäktar alla tumblr bilder hela tiden.. Det är bara för att jag inte har tagit några egna bilder på väldigt länge.
 

Sitter på min första och enda lektion, Gillar onsdagar för det! Börjar 11.50 och slutar 12.40 så ja typ nu slutar jag. Fick väldens sämsta start på min dag. Så inte vart så himla bra.. När man ser den enda personen man aldrig mer vill se för man bara kommer ihåg all smärta.. Men, ska gå och fika med Alice snart och sen hoppas jag att jag kan träffa Jenny ikväll för inte träffat henne på flera veckor!? 

Var ledig hela degen igår, låg och kollade film typ hela dan.. Sen vid sju på kvällen så gick jag ut på en låång och regning promenad, blev rätt kallt men det var väldigt skönt att bara gå och gå. Ska verkligen försöka att komma in i träningen igen, vilket är att gå ut och gå (eller power walk. Kan ju inte springa pga mina onda knän. Så jag går snabbt och med "styrka" eller vad man ska säga..) Men vill tycka att det är kul igen. Går la inte så himla bra men försöker! Det är ju den enda träning jag kan få liksom. Då jag inte kan gymma. 

Hoppas ni haft en bättre dag än jag haft och att den fortsätter bra för er. Kramar till er alla,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0