skåne 2014

 Dom två första bilderna är på vårt sjukt mysika vandrarhem, ser ut som nangijala tycker jag! Tredje, fjärde och femte bilden är från Glimmingehus som är den bäst bevarade medeltidsborgon i Sverige, vi fick en rundtur genom borgen och det var faktiskt himla häftigt! Dom andra bilderna är på små bröderna, mig och sista bilden på massor av vallmo blommer som Skåne är helt fullt av har jag kommit fram till ;)
 
Ja här fick ni lite mer bilder från skåne, det är faktiskt himla fint i Skåne! Det enda jag inte gillar är väll dialekten haha ;) Inget ont mot er skåningar!! Men ja nu är semestern klar och imorgon borjar vi med sommar-öppet i butiken. Vilket innebär att det är öppet alla dagar i veckan förutom måndag. Så idag hade jag min ledia dag. Så jag, mamma och lillebror David åkte en tur till Grebbestad. Vi köpte glass och kollade i lite affärer :)
 
Hoppas eran sommar ser bra ut än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0