massor med sommar

Bild tagen igår
 

Godmorgon midsommardagen och SOVMORGON! Har stängt på Loftet idag så jag fick lite midsommar ledigt skönt! Så idag ska jag endast göra, absolu ingenting! Kolla på serier och ligga i sängen hela dagen lång ♥
Igår firades midsommar, vi fick ju tillomed nästan bra väder! Inget regn iallafall och det är ju alltid nått ;) Vi var hemma hos Johan och hans familj, med vår familj. Åt sill och potöter, tårta med jorgubbar och allt sånt, en riktig midsommar :) Tyvärr blev det inget festande för mig men jaja, det får bli nästa år :) 
 
Massor av bilder från semestern KOMMER att komma upp jag lovar!! Tog jätte myckett bilder som jag ska dela med mig av :) Vänta bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0