i de svåraste av tider är hoppat det viktigaste man har

Naturen klädd i regn. Foton av mig.
 

Vart en lite konstig vecka och bloggen har lagts åt sidan lite. Men med lite uppdateringen så blev det skola måndag-tisdag, fått gjort en del arbeten och hoooppas vekligen inte jag fått F i något ämne.. Btw är jag så JÄVLA glas över mitt E i engelska så det finns inte! Sååå skönt!!! 
Annat som hänt då? Var på Landbadet i Uddevalla i tisdags och firade med studenterna, blev väll en helt OK kväll och mamma hämtade mig i stan i onsdags. Fick till o med köra motorväg äntligen. Mamma har fasat över det men gick ju galant! 
Sen blev det en liten tur med mamma igår, tyvärr ingen rolig sådan.. Vill inte gå in på detaljer men jag får ta över butiken nu under helgen pga sjukdommar och svåra tider just nu.. Men, jag får försöka hålla fast vid hoppet. Hoppet om att någon gång kommer det bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0