nature covered by rain ♥

Varit ute och fotat efter sommarens små skurar av regn, natur + regn = ♥
 
Hej på er igen! Tack för alla fina ord efter det förre inlägget, det värmer! Känns skönt att ha fått skrivit ut hur min verklighet ser ut. Läskigt men skönt. 
Har fått lite ny possetiv energi dom senaste dagaran iallafall. Var Carneval i Grebbestad i lördags och det var verkligen det roligaste på så fruktansvärt länge!! Fick träffa så himla många saknade vänner och hade bara så jäkla kul!! Njöt verkligen. Dock fick jag ju sota för det i söndags rätt riält haha... Och även igår var jag typ helt död, tar verkligen på krafterna att ha kul ;) 
Annars har väll inget nytt hänt, jag jobbar på. Imorgon kommer mina fina kusiner från Sundsvall hit och på torsdag är det begravning för min gammelmormor, eller oldemor som hon är för oss, kommer nog bli en fin bekravning ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0