fina sommarkvällar

En liten "outfit bild" från i veckan, hatar mina ben men jaja! haha 
 
Hej på er, även denna kväll sitter jag på altanen och myser i det uuundrbara vädret! Klockan är halv tio och det är över 20°, vem kan klaga på det? Vad har hänt idag då? Jo absolut ingenting! Jag har sovit i typ 17 timmar så nu är jag äntligen utvilad efter helgen! Haha blev inte så mycket sömn då ;) var i Grebbestad i lördags med Kerstin och hade det underbart! Satt på ett berg, drack vin, pratade en massa, åkte där ifrån, drack ännu mer vin, blev fulla, dansade, åkte tillbaka till Grebbestad, drack ännu mer, såg solen gå upp och somnade inte fören efter klockan sex i en våningsäng någonst. Grym kväll helt enkelt!! Men fyyy så jag mådde igår på jobbet, värsta någonsin typ haha... Men jaja! Imorgon börjar jobbet igen men vad gör det när sommaren är så fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0