studio

Fotograf: William, Modell: Jag
 
Godmorgon lördag! Blev ingen direkt lång sovmorgon, kan ju ha att göra med att jag typ somna vid 8 igår i soffan.. ;) 
Vart en bra vecka. Hade folk i lägenheten i onsdags, drack öl och lyssnade på musik, var rätt så gött! Men mer än det har väll inte hänt. Blev fotat igår av William i studion också! Blev allt några bra bilder, även fast jag tycker jag blir så dålig på kort.. Jaja, kommer väll upp fler bilder av det.
Är i Bullaren nu iallafall. Ska jobba på Bullarerevyn ikväll och imorgon ska jag dit igen och filma! Så det blir nog bra detta. Men fram tills fem då vi ska bege oss till Bullaregården ska jag göra minsta möjliga. Vilket betyder ligga i sängen och kolla på serier och filmer, just nu håller jag på att plöja igenom Orange Is The New Black, rätt bra serie faktiskt! Så den kan jag rekomendera. 

Ha en bra lördag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0