stå upp för er själva

Denna bilden är tagen för två år sedan. Då låg isen på klar på sjön, det var frost och fint. Nu ösregnar det, år över 5 grader varmt och smutsigt trist överallt. Hatar detta väder. Blir så himla deprimerad. 

Nu är det fredag och helgen är välkommen! Johan har sovt hos mig denna veckan och det har vart super kul och mysigt med sällskap i min ensamna lilla lägenhet. Vi har kollat film, ätit massa sallad och såklart popcorn!! Det vi gör bäst typ ;) Skrattat i mängder och larvat oss som vi gör precis hela tiden. Johan får mig alltid på bättre humör! 
Ikväll stannar jag i stan, eller ja jag ska åka till Ljungkile och umgås med Lisa (som även hälsar till er alla) och några andra fina människor. Behöver det just nu. Så man slipper tänka på andra människor som bara trycker ner en och driver med en. Så himla trött och ledsen på vissa.. 

Jag önskar er alla en bra helg, ta hand om varandra och slösa inte tid på folk som bara gör er ledsna. Stå upp för er själva och ta ingen skit är mitt budskap just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0