snart slut på vilan

tumblr
 

Godkväll. Har precis duschat efter en riktigt skön PW. Inte rört på mig på nästan hela jullovet pga vädret och förkylning. Men idag fick det vara nog och jag gick ut trots regnet i luften och det var såå skönt! 
Ja lovet är snart slut. Kommer åka in till stan på måndag eller tisdag och innan dess ska jag ta det så lugnt som möjligt. Kolla på Hundraåringen på bio imorgon också. Så förväntansfull! :D Jag hörde på boken i sommras och det är den bästa bok jag hört/läst någonsin kan jag ju säga!! Så rolig bok så har skyhöga förväntningar inför filmen nu. 

Nu ryktas det att maten står på bordet så jag ska nog gå och ta för mig. Knappt ätit på hela lovet men börjar få tillbaka matlusten lite nu. Är väll för att jag endast har sovit typ, pus förkylningen. Men nu verkar ju mat gott igen :) Ha en fortsatt bra lördag. Och tänk på citatet oven, det gör iallafall jag! Ligger något i det tror jag...

Kommentarer
Postat av: jenny

Citatet: SÅ SANT!

2014-01-04 @ 17:38:37
URL: http://nattstad.se/jennycarolin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0