saturday

Bild tagen på nyår 

Godkväll. Ligger hemma i min säng i Bullaren och kollar serier. Känns lite konstigt och obekvämt att komma hem till Bullaren när man vet att man inte är omtyckt... Det är så fruktansvärt jobbigt, tänker inte på något annat.
Hade en bra kväll igår iallafall :) Var först i Ljungkile med Lisa och andra fina människor. Vi kollade film och så. Sen vid halv elva åkte jag tillbaka till stan. Skulle svänga förbi en liten chillfest med folk från skolan, skulle stanna bara en stund men blev så att jag kom hem halv fem i morse haha... Var trevligt iallafall :) och liite awkward haha! 

Idag har jag inte gjort nånting, bara tagit mig från stan och hit. Inte orkat göra nånting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0