one, two and three years ago

 
Kollade igenom lite i massa arkiv på bloggen (även bloggen jag hade före denna). Asså det är både roligt och inte. Jag hatar att gå tillbaka och se hur min kropp förändrats, medans det är kul att se vad man gjorde, alla minnen osv. Men ovan är iallafall 3-2 bilder från Januari månad 2011, 2012 och 2013 :)

Ikväll har jag vart lite dum i huvudet, somnade i soffan vid fyra och har sovit tills nu vid tio... Asså hur trött är jag inte då!? Har vaknat några gånger men bäckat typ direkt. Men när jag vaknade nu sista gången förstod jag att jag inte kan sova längre!
Men det är lite jobbigt att alltid vara såhär dödstrött... Alltid trött! Och inte bara trött som i sömnig utan jag är helt trött i kroppen också. Utmattad typ. Och jag är även trött på allting. Blir inte jätte glad för nånting, men orkar inte bli ledsen för nånting heller. Jag är bara trött på allt! Sjukt jobbigt....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är precis likadan. Upp- och nervänd på något vis och alldeles utmattad i kroppen vilket resulterar i att varje eftermiddag spenderas på soffan - sovandes. Till sent så att jag vrider mig om nätterna :( kämpa på <3 det är nog skoltrötthet m.m..

Svar: Ja detta suger :( Är ju skolan som får en att må såhär! Är så fruuuktansvärt trött på skolan och allting annat för den delen med! Åååååhhhh :(((( vi får försöka kämpa på! <3
fanny älgemon

2014-01-29 @ 10:18:19
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0