my little home


Idag fick jag en ledig dag då min enda lektion var inställd. Så jag har vilat hela dagen, bara kollat på film och sovit om vart annat. Men nu ikväll så har jag tagit hand om min lägenhet. Har extrem storstädat haha. Har verkligen städat allting som går att städa! Vart enda litet hörn och var enda liten sak! Sorterat allting jag har på toaletten bland annat, DET var jobbigt! Men guud vad skönt det är nu! Tror aldrig det vart så fint här hemma. Och egentligen så trodde jag att jag skulle tvätta ikväll, men det var tydligen imorgon.. Så jag fick ju göra nånting nyttigt idag iallafall när jag slöat hela dagen.
Och ja när det ändå var så himla fint så passade jag på att fota lite ;) Älskar min drömfångare som jag fick i födelsedags present! som jag inte tror ni har sett? Också hängde jag upp tavlan med ugglor nu, köpte den för att bra tag sen men inte fått upp den. Lite udda och rolig sådär!

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad fin lägenhet! ;)

Svar: Åh tack Alice! :D
fanny älgemon

2014-01-23 @ 10:18:41
URL: http://alicehilmersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0