familjekväll

bilder från google. 
 
Äntligen fick jag se den! Hundraåringen som klev ut genom sitt fönster och försvann. Och den var ju så bra! Såklart hade dom missat massor av saker från boken och vridit till lite grejer men det är klart man inte får med allt från en så detaljerad bok in i en film. Man jag tyckte dom fick till det väldigt bra ändå faktiskt! Det var ju en fruktansvärt bra film, så jag rekomenderar den till alla! 
Kollade på filmen med familjen så efteråt gick vi och åt god mat ute, så det blev en riktigt fin familjekväll :) Och nu har jag legat i någon slags koma efter all mat i snart tre timmar och kan inte röra mig hahah...

Imorgon händer inte så mycket, hade hoppats på att få åka in till stan imorgon men det blir inte så tror jag. Ser ut som jag åker in på tisdag :) 

Kanske kikar in imorgon igen, massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0