ett år i detta rum

 
Tillbaka till stan och lägenheten efter detta sköna jullov. Känns skönt men ändå inte.. Men ikväll kommer iallafall saknade Johan hit och sover över, och så ska vi träffa Alice också som är saknad! Pratas om vin och ansiktsmasker så kommer nog bli mysigt :) 
Ett år sedan idag som mamma låg inne och var helt ny-opererad. Och även ett år sedan som jag offecielt flyttade in i denna lilla etta på drotninggaten, tiden har bara flygit förbi. Men det är väll så livet paserar en. Men har vart ett fint år här, trivs bra i detta lilla rum som endanst är mitt.

Nej nu ska jag egna mig åt att packa upp alla kläder och lyssna på fin musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0