En helg bland snö och träning


Inför helgens tripp till Långberget så passar jag på att visa er lite bilder från tidigare år. I år är det fjärde eller femte året vi åker dit. En helg en gång om året bestående av en massa träning på längdskidorna i dom otroligt fina spåren och i den såå fina naturen. Vi som åker är min familj - mamma, farfar, hans fru Anita och Anitas två döttrar + barn. Och sen är det även många andra här ifrån Bullaren som kommer samma helg, Så är många bullingar där och alla tränar vi inför något slags vasalopp. För min del mitt andra året med tjejvasan.
Jag ska se om jag kan uppdatera bloggen lite när jag är borta, ska försöka iallafall! Kameran förljer såklart med,

Ikväll ligger jag i soffan hemma i Bullaren med mamma och pappa. Ska packa klart det sista och sen slummra lite inför morgondagens bilfärd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0