besök på postkodmilionären

Me by me
 
Godkväll alla fina. Sitter som vanligt denna tiden på dygnet invirad i ett täcke i soffan ;) Sover inte iallafall, riktigt ovanligt! Kan ju annars inte hålla ögonen öppna efter kl 20-21... Men tro mig, ögonen är trötta nu. 
Har haft en bra och intressant dag idag i göteborg under inspelning av poskodmilionären! Vi var där på studiebesök med film-eleverna. Riktigt kul var det! Det är mycket som händer utanför kameran som man inte får se i rutan ;) Och den där Rickard Sjöberg är ju en riktigt rolig prick!

Nej nu ska jag kolla på gårdagens Paradise Hotel innan dagens sänds ut i rutan, kollar ni eller? Själv vet jag inte varför jag ens gör det... Haha kul att se hur puckade andra är antar jag?... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0