5 saker ni kanske inte visste om mig

1- jag sover ofta med två täcken på mig, ett tunt och ett tjockt. Det blir exta mysigt och varmt då. Jag kan även sova sjukt mycket. Vill helst sova typ 12 timmar per natt, har svårt att hålla mig vaken efter 10 och somnar såå lätt framför tven!

2- jag ÄLSKAR popcorn, och då menar jag verkligen älskar!! Kan aldrig tröttna! Kanske är för att det inte är det onyttigaste snakset man kan äta, är ju bra luft och majs? ;)

3- Jag har gått upp i vikt sen jag flyttade hemifrån för ett år sedan, jag hatar det verkligen.. Det är många gånger svårt att hejda sig ifrån att äta vad man vill. Det är ett riktigt problem för mig! Jag mår så fruktansvärt dåligt när jag kollar på äldre bilder av mig, ser hur platt magen var och hur mycket smalare dessa lår var. Hatar det! Hemma har vi alltid bara fått en liten skål var med godis på lördag och en liten skål med chips på fredag. Men nu blir det mer av varje hela veckan. 

4- Jag är ingen djur människa. Har aldrig dragits till djur. Har en hund hemma, Tarzan, men jag dras inte till honom. Tycker mest han är jobbig Jag kan liksom inte sätta mig och gosa med ett djur, inte heller typ förställa rösen som andra gör med djur, känner mig så himla löjlig då! Är typ rädd för katter också, deras klor skrämmer mig! Och vilda djur kan jag bli riktigt rädd av. Om dom kommer för nära.. Många av mina mardrömmer handlar om djur som överfaller mig.

5- Jag pratar ofta på lektionerna, kommenterar saker som läraren säger på ett komiskt sätt. För att göra lektionerna roligare. Är ju så himla skoltrött så om lektioner alltid skulle vara tysta och tråkiga skulle jag inte klara av det. Dom flesta skrattar åt mig men andra kanske stör sig, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0