10 st på önskelistan

 1, The Bombshell 2, The Bombshell 3, H&M 4, Din Sko 5, Bik Bok 6, Bik Bok 7, Bik Bok 8, H&M 9, Gina Tricot 10, H&M
 

Godkväll! Sitter framför tven invirad i ett täcke och halvsover. Vart iväg hela dan, efter skolan har jag hängt med Jenny och Matilda och Robin som jag inte hade träffat. Vi har käkat massa pizza, åkt runt med bil och tagit det väldigt lugnt hemma hos Jenny! Hon färgade även mitt hår! Får ta nån bild så ni får se :) Blev mörkare brunt med typ liite rött i. Riktigt nöjd :) 
Ovan samlade jag ihop lite kläder jag gärna hade haft i min garderob! Men pengar finns det inte gott om i mitt studentliv... 

Nej nu tror jag bennemig jag ska gå och lägga mig! Vet inte om jag orkar kolla på Paradise Hotel, så jäkla trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0