snön kommer när vårkänslorna kommer


Ja när man äntligen fått upp hoppet för ljusare tider så begravs vi än en gång i snö.. Sen igår kväll har det bara öst ner massor av kramig snö här. Super fint är det. Men. Jag vill ha vår och värme NU!! Nåväl, mer snö väntar det, då det bär av mot Mora imorgon över hela helgen. Där det brukar vara en del snö såhär års. 
Jag ska ju, egentligen.. Åka tjejvasan på lördag. Jag har vart mycket skeptisk till detta iår, och ja det har hållt i sig. Jag vill verkligen inte. Orkar knappt tänka på det... Som ni vet är jag verkligen inte på topp just nu. Verkligen inte... 
Ja vi får väll se, får jag bestämme så kommer jag inte ställa mig på ett par längdskidor mer iår. Får alla andra bestämma så kommer jag tydligen klara 3 mil, vare sig jag vill eller inte... Vilket jag också VILL! Men nu snackar vi vad jag kommer klara av och inte.

Hoppas att jag har internet när vi är där uppe. Och då kommer det säkert poppa upp massor av uppdatering under helgen.
Nu; Åter till mig totala ångest.

Btw, införskaffade ett par riktigt fina vinter skor idag! Får ta kort på alla fina skor jag blivit rikare på den här veckan så ni får se :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0