så fina favoriter

En instagram bild från min såå fina kväll igår ♥ min instagram: golikemee
 

Hej på er denna lördag! Har nästan precis slagit mig ner i soffan här hemma i Bullaren efter att ha åkt från Uddevalla. Hade ju mina fina tjejer hos mig igår och vi hade SÅ KUL!! Vi hade så mycket att ta igen och det blev en så fin kväll med dom :) Hoppas det sker snart igen!! 
Alla sov över förutom Emma som åkte hem tidigare. Så dom andra åkte hem idag vid tolv :) Så glad att jag har dessa underbara vänner ♥
 

Nu väntar det snart god middag
och efter det hoppas jag att jag kommer iväg på en fest här i bullaren! Blev bjuden av en tjej som jag inte träffat ordenkligt på väldigt länge så blev super glad! Nu hoppas jag bara att pappa kan köra mig... För annars vet jag inte hur jag ska göra och vill så gärna dit :(

Ha en toppen lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0