Grattis pappa

Två bilder på min fina pappa när han var liten, eller ja på det västra kortet var han 14 år. En riktigt fin pappa jag har! 

Godkväll på er! Ligger i min säng här hemma i Bullaren just nu. Har åkt hem idag för ett fira min pappa som fyller år idag och även min farmor som fyllde i lördags. Vi har ätit en riktigt god middag hos farmor och haft det himla mysigt :)
Och andra anledningen till att jag åkte hem idag är att jag fått en tid hos läkare imorgon på morgonen för att kolla upp detta med min extrema trötthet. Hoppas verkligen att jag får något svar och kan göra nånting för att detta ska sluta! 

Hoppas ni alla har det bra, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0