en lista

Hittade detta illa tidsfördriv på Jennys blogg, så tänkte att jag kan göra den!

 

VEM

 

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Anna
Vem tänker du på nu? Att jag vill åka längt bort och se nånting nytt
Vem pratade du senast i telefon med? Farfar
Vems hus var du senast i? Är ju i mitt hus nu, men innan farfars
Vem önskar du var med dig nu? Vill inte vara med någon just nu
Vem är din favoritsläkting? Det kan jag verkligen inte välja, älskar alla i min släkt lika mycket!

 

VAR

 

Var är din mobiltelefon? På min mage
Var handlar du mest? skol-fiket?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Cubus
Var åkte du senast bil? Från Loftet och hem

 

VAD

 

Vad åt du senast? ris och kött
Vad drack du senast? vet inte vad den hetter, nån läsk?..
Vad är det för färg på dina byxor? Grå mjukis
Vad är den närmaste saken som är blå? min munktröja
Vad har du på fötterna? mina skid-sockar, ända som håller värme!
Vad är din favorit färg? mörk blå och vinröd tror jag
Vilken film såg du senast? oj vet inte... Kollar bara serier just nu
Vad hör du just nu? Ingenting

 

HAR DU NÅGONSIN

 

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Nej, inte vad jag kan minnas
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? Tänder såklart inte på mina kusiner! Men alla mina äldra kusiner tycker jag har snygga stilar!
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Jadå
Målat om ditt rum? Nä
Dansat framför en spegel? Självklart!
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Nej det tror jag faktiskt inte..
Stulit pengar från en kompis? Nej såklart inte!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Har jag säkert
Varit i slagsmål? Nej det kan jag inte tro, men nått syskon isf!
Smugit ur ditt hus? Nä inte direkt!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja säkert haha
Älskar eller saknar någon nu? Ja det gör jag väll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0