tröttheten har hindrat mig


Nu är jag hemma igen! Efter nästan 6 timmar i bil så ligger jag helt slut i sängen. Och det är väll så jag vart hela helgen, helt slut. Som jag alltid är nu för tiden... 
Det har vart en bra helg, men jag har tyvärr inte kunnat åka mycket skidor alls... Detta handlar om att jag är helt slut och trött hela tiden. Som ni kanske har märkt här i bloggen också. Jag har trott att jag bara är skoltrött oh tjee på livet typ. Men jag tror inte det längre. Jag tror det är något fel på mig för såhär trött ska man inte vara. Jag är totalt utmattad hela tiden och det är sjukt jobbigt! 
Har åkt och tränat väldigt lite den här helgen vilket jag tycker är så surt när det är nånting jag verkligen vill göra!! Men orken har inte funnits där och det har bara vart jobbigt när jag vart ute och åkt. 
Vi får se om det blir någon tjejvasa för mig iår.. Jag ska iallafall fixa en tid hos en läkare inom de närmaste veckorna så jag kan ta lite prover och se om det ger något svar. Men dom svaren kommer nog inte hinna komma innan tjejvasan tyvärr. 

Men ja jag har gjort så gott jag kan i spåren, tagit det väldigt lugnt som sagt. Sen fick jag skoskav igår också så då fick det bli lite promenad istället. 

Nu ska jag slappa i sängen innan jag ska resa vidare till Uddevalla för en ny skolvecka,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0