drömmer mig bort


Drömmer mig bort till solsken och varma nätter. Drunknar ju i detta skitväder!! Inte ens någon idé att dra isär gardinerna, det ända man ser är ju massa regn som bara öser ner och det kan jag klara mig utan! 
Ska försöka sänka allt klago-skrivande här på bloggen... Känna som jag bara sitter och klagar på allting. Och ja, det gör jag med... För allt är faktikt bara piss!
Så ska försöka att bara uppdatera när jag har något att komma med. Har ju bloggen för att skriva av mig men ja några glada ord ska man väll kunna dela med sig av också ibland. Och jag har tyvärr inga såna att dela med mig av :/ 
Men ja, vi får väll se hur dte blir med detta! Kommer inte sluta blogga helt iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0