det var bättre förr


Godkväll. Kollade runt här på gamla bilder och hittade denna från julen 2012. Alltså lite mer än ett år sedan, känner knappt igen mig... Men jag skulle gärna gå tillbara till those days! Då var jag inte nöjd med mig själv, hur jag såg ut. Men nu är jag ännu mer onöjd! Jag är mycket större nu, över hela min kropp. När jag ser på detta foto så var jag mindre i kroppen, och finare tycker jag. haha vilka glada meninger jag delar med mig av!!

Just nu sitter jag i soffan och ska strax lägga mig. Sov tre timmar förut men kommer slockna direkt! Helt totalt slut i precis hela kroppen! Brukar ju vara trött men denna veckan har vart helt sjuk! Speciellt idag! Men idag beror det väll på att jag var uppe till typ två inatt och drack vin hos Alice, suuper trevligt var det! Men jag var seg imorse när jag skulle till samhallen... Och sen stå och dansa (detta händer endast på min skola, Sinclair!) mitt på dan framför två killar som hade ett GRYMT gymnasiebarbete!! Svettigt och sjukt fett var det!! Och efter det var jag totalt död kan jag säga! 

Imorgon åker jag hem till Bullaren, firar alla hjärtans dag med familjen :) Som alla andra år... haha. Men det ska bli mysigt! Sen väntar ju att såååå efterlängtat lov nästa vecka ♥♥ Ska sova så mycket jag orkar haha ;)

Jävlar vilket inlägg det blev då... N är ni uppdaterade om mitt liv iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0