äntligen!


ÄNTLIGEN SOL!!! Som sänt från Gud typ!? Vart ute på en riktigt lång och riktigt go promenad och gud vad skönt det känns att känna solen i ögonen igen! Fick plötsligt liter mer energi, så skönt! Längtar som en galning till sommaren nu kan jag ju säga! Men ja, lika fort som mitt humör kan gå upp, lika fort kan det gå ner tyvärr. Lite läskigt hur mycket vädret kan beröra humöret faktiskt, jag är verkligen känslig! Har jag förtått...
Före min goa promenad så var jag och mamma i Strömstad, jag övningskörde med vilket var ett tag sen eftersom det var så himla snöigt och isigt. Men det var mysigt! Införskaffade två par nya vårskor, båda med platå så måste visa er snart! En trevlig tur med mammsen :) 

Nu ska jag luta mig tillbaka och kollar på några avsnitt av Vänner eller a Friends, plöjer igenom den med stormsteg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0