-

Måndag och tankarna är låga. Vaknade med värk i magen, vet inte varför jag börjat få ont i magen titt och tätt på sistone men hoppas det inte kommer tillbaka! Sov iallafall en timme extre och masade mig sen till skolan. Vill bara hem och dra täcket över huvudet, inte prata med någon eller göra nånting. Bara kolla på tven och sova. När jag är såhär trött hela tiden så blir jag nästan depprimerad också. Fick btw tillbaka svaren från bledproven och dom visade att jag inte hade dålig ämnesomsätting. Allt var tydligen bra. Och jag blev så himla typ arg när jag fick svaret. För nu vet jag inget man kän göra åt detta. Vill bara få min energi på livet tillbaka. För jag vill vilja göra saker, roliga saker, viktiga saker. Vilja göra nånting över-huvvetaget.. Vet inte vad jag ska göra, och orkar ju inte ta tag i det heller. Vill bli glad igen. För just nu finns det inget som gör mig glad, och det som borde göra mig glad blir jag inte glad av. Om ingenting bra händer snart kommer jag gå i ide..

Efter skolan ska jag hänge med Lisa till ett möte och efter det är det raka vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0