want to see the light

En rätt så gammal bild tagen av mig på mig.
 

Godmorgon torsdag. Sitter heelt slut med en vattenflaska i handen efter morgonens idrottspass. Vi var i gymmet och det blev mycket armar idag, vilket jag inte brukar träna alls så ja armarna är som spagetti just nu typ.. 

Var på ett möte igår som jag kanske har nämnt, fick prata ut en massa och det kändes väldigt bra, men även väldigt svårt. Jag hoppas verkligen att jag får ut nånting bra av detta i slutendan. För jag är så sjukt jävla trött på att vara trött och nedstämnd hela tiden. Fick väll typ reda på ett jag har någon slags depprision också, inget yeeey på det direkt... Men jag vill verkligen ur detta! Måste bara orka ta mig ur det först. 

Ha en bra torsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0