trött efter en shopping-dag!

 
Drog iväg med mamma och bröderna till Trop för lite shopping idag. Var på jackt efter en sommarklänning att ha på Albins konfirmation och det hittade jag (den hänger i bakrunden på bilden ovan) och även ett par myyys byxor, det gråa linnet (dock lite litet över brösten så får se om jag byter det eller ej ) och sen en vit bh + troser. Så jag är nöjd! :) Och det var dom andra i familjen också.
Så skönt att det är lite sol ute också! Det bästa är ju att det ska bli fint till helgen också :) kommer nog bli en bra påsk! 

Imorgon bär det av till Tandläkaren, hoppas att det ser lika bra ut som det brukar :) Sen ska jag nog ut och ta en låång promenad imorgon också! 

Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0