sämsta dagen på länge.

From Tumblr.
 

Godkväll på er. Hoppas ni mår bra, bättre än mig iallafall hoppas jag... Haft en jävla skit dag. 
Började med att jag drömmde  mardrömmar hela natten, vaknade flera gånger av att jag satt i ändan av sängen och grät typ.. Vet fan inte vad jag drömmde om men hemskt var det. Sen när jag vaknade i morse så hade jag världens jävla mensvärk! Kunde knappt sätta mig upp plus att jag knappt sovit också då. Fick inte bli sjukanmäld heller så fick pina mig till skolan istället och mått piss hela dan, försökt att bli på bättre humör typ...
Blev lite bättre efter skolan iallafall. Skulle egentligen på en fin middag med några komisar då Moa fyllde år igår. Var inte alls pepp.. Dels för att jag mådde dåligt och dels för att jag inte är sugen på att lägga 200 kr på mat.. Förlåt men jag bor själv och måste prioitera annat för mina pengar..  Men jag och Anja åkte till Torp istället. Åt där och köpte en himla fin tjol jag letat efter så himla länge! Så det var mysigt :) Sen efter det har jag, Anja och Alice suttit hemma hos mig och kollat film i några timmar. Så dom drog nyss. 
Jag ska nog lägga mig för slocknar vilken sekund som helst... Har åtminstone sovmorgon så hoppas jag mår bättre när jag sovit ut. Om jag nu kommer få göra det inatt... Hatar verkligen mardrömmar!! Kan jag inte ens få sova i lugn och ro utan att oroa mig över något? 

Väldens deppigaste inlägg men det är såhär dålig min dag vart. Tur jag fick lite rolig tod nu i eftermiddag iallafall :) Tack Anja ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0