påsken 2013

Lite bilder från förra påsken, den tillbringades mestadels utomhus i skogen. Då var det fortfarande snö ute även fast påsken var i april. Men det var en fin påsk!

Halva lovet har nu gott och det har vart helt okej än sålänge faktiskt! Jag har inte haft för mycket att göra men ändå inte för lite. Vart iväg en liten tur varje dag men ändå kunnat ta det lugnt.
Idag var jag och mamma ute och övningskörde med farmors bil. På våra bilar har vi bara automat så har ju inte riktigt lärt mig att växla än, detta var tredje gången jag gjorde det! Även första gången med mamma med växlar och ja, hon hade då himla roligt haha! Jag fick till ett par ordenkliga rivstartar som hon garvade gott för... Jaja jag känner mig bättre på växlar nu än i morse iallafall!! ;) 

Annars idag så har jag roat mig med att kolla på klipp med Johan Glans! Skapat en ny kärlek där! Asså jag har skrattat så mycket så magen värkt! Rekomenderat er att kolla på DETTA klipp när han pratar om påsken, kollat på det tre gånger nu och håller på att dö! Kolla gärna på hela World Tour Of Skandinavien showen, riiktigt bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0