vackra natur

Ett urval fr¨n helgen på Älgemon, så himla fint det har vart ute! ♥ har verkligen njutit av det.
 

Hej igen efter påsken! Har befunnit mig på Älgemon under hela helgen utan internet, därav noll uppdatering :) 
Men det har vart en riktigt fin helg! Njutit av vädret en hel del, ätit godis och umgåts med släkt och vänner :) I Lördags kom Johan och hans familjen och stannade kvällen lång. Och igår kväll var jag på tjejkväll med mina saknade tjejer! Elin har nyss fyllt 18 så vi firade henne :) Himla mysig helg har det vart! 

Men idag är jag deprimerad! Vill verkligen inte tillbaka till skolan imorgon. Ångest delux! Usch skulle såå gärna bara velat ligga kvar här i min säng resten av mitt liv om jag fick bestämma, Men nej.. Ikväll åker jag in till stan igen. 
Får väll se det possetiva och tänka på att jag ska till Berlin på söndag. Ska bli så kul! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0