Just enjoy it.

 
En outfit från förra veckan då solen sken utanför fönstert. Linne från Bik Bok och kjol från Gina Tricot.
 
Godkväll! Ligger och slappar i soffan medans regnet öser utanför, fy vilket väder vi haft idag här i Uddevalla idag! Och så ser det ju ut att fortsätta tills iallfall på fredag. Trist! 
Haft en rätt så stressig dag med ångest inför första delen av de nationella proven i engelska. Idag var det "prat" delen. Men sitter och pratar i liten grupp. Jag har väldigt svårt för engelska, har alltid haft det. Hamnade efter redan från början när man började med engelskan i skolan. Dom tyckte väll att jag behövde mer hjälp där också eftersom jag hade lite svårigheter att lära mig läsa. Och ja jag har aldrig kommit upp till alla andras nivå i engelskan. All engelska i skolan är väldigt ångest-laddat för mig. Mår fruktansvärt dåligt när jag vet att jag ska ha engelska lektioner, för jag vet att jag inte kan. För det har alla alltid sagt till mig. 
 
Nej nu ska jag fortsätta med mitt tv tittande och snart krypa upp i sängen och läsa lite. Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0