imorgon flyger jag iväg

okej bilden ska väll symbolisera att jag är närvös! Men händerna i ansiktet är även för att jag är osminkad (massa finnar) plus en lite mosigt röd färg från solen haha....

Okej, imorgon flyger jag iväg till Berlin! Är faktiskt nervös, men samtidigt såå peppad på detta! Ska bli så himla kul och spännande! Samtidigt som jag då är nervös för jag vet ju inte hur allt kommer gå, vet ju knappt nånting om Berlin och Tyskland!? Eller jo jag vet ju lite men ändå inte så mycket haha... Jaja det kommer nog bli himla bra detta ändå! Känns nog toppen när vi väl är framme imorgon :) 
Bloggar nog ingenting mer innan jag åker, så ni får höra från mig på torsdag eller fredag nästa gång :D Ha det bra här hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0