det börjar dra ihopsig

foto av mig.
 

Det börjar dra ihop sig till Berlin resa nu. På söndag åker vi! Det känns roligt och spännande, men samtidigt lite stressande och osäkert.. Jag vet inte hur jag ska packa, hur mycket pengar jag ska ha med mig eller om det kommer hända nånting oväntat och oplanerat som kommer bli jobbigt... Men självklart ska det bli kul med! Att få se en helt ny stad, i en annan del av världen med massor av historia. Vi kommer göra mycket kul och det kommer alldeles säkert bli ett minna för livet. Men, jag känner mig så osäker på hur allt kommer gå. Antar att det bara är kalla fötter och att det nog kommer släppa när vi väl har landat. Ska gå till banken idag och kolla hur mitt kort funkar utomlands, har inte ens tänkt på det förens idag och fått lite panik över det... Gud jag är ju så okunnig på allt sånthär!!
 
Ja nu fick jag dela med mig av lite tankar om detta! Nu får jag återgå till min lektion. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0